• 982177733340
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Fire & Emergency

Fire & Emergency

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Fire and Emergency Solution

Across the country, fire and safety and emergency services, in addition to being responsible for the health, safety and well-being of their employees, also play an important role in reducing the risk of fire and other emergencies. As fire and rescue officials protect the lives of millions of citizens and tourists across the country, they also continue to provide services beyond the mission set out in the 2004 Fire and Rescue Service Act.

However, the increasing number, scale and complexity of accidents require more demand for fire and rescue services, at higher levels of an organization's work, against the backdrop of limited resources. In identifying, managing and sharing mission information, fire and rescue services also have the challenge of ensuring that the information shared is relevant, timely and accurate - this underscores the importance of communication.

After all, firefighters and other emergency workers must be able to handle operational accidents safely and efficiently - two-way radio helps them achieve this, so they must be able to withstand challenges. . Dangerous environments and rugged challenges that firefighters face. Not only that, two-way radio should increase the safety of firefighters through simplicity, clarity and performance so that the focus of firefighters is not lost.

Fire safety:

 هر ثانیه اهمیت دارد، داشتن راه حل های قابل اتکا می تواند تفاوت را برای کمک به بهبود ایمنی آتش نشانی یعنی اولین کمک رسان  شما ایجاد کند. رادیوهای MISSION-CRITICAL با مجموعه محصولات رادیویی دو طرفه برای خدمات آتش نشانی و فوریت های پزشکی، کمک میکند که امدادگر روی ماموریت تمرکز کنید نه فناوری .

ارتباطات صوتی مطمئن در سخت ترین شرایط نویز،شما را در دسترس قرار میدهد ، ارتباطات رادیویی نیروهای خود را با ید بشنوید تا راه‌حل‌های حیاتی وایمنی آتش‌نشان را با ارتباطات طیف گسترده قابل اجرا را نظارت کنید  ، برنامه های نرم افزاری دیسپچرجهت تکمیل ارتباطات صوتی، کاهش هزینه ها و توانمندسازی کاربران با روش های جدید برای دسترسی و اشتراک گذاری اطلاعات هستند.

 

رادیوهای دو طرفه آتش نشانی  EMS ، یک ابزار حیاتی برای آتش نشانان داوطلب و پرسنل اورژانس است. توانایی ارسال  هشدارهای سریع و قابل اعتماد در مورد وقوع یک موقعیت اضطراری ضروری است و ارتباط قابل اعتماد در صحنه حادثه به معنای واقعی کلمه می تواند به معنای زندگی یا مرگ باشد. پرسنل آتش نشانی و EMS به طور مدام باید یک رادیو حمل کنند، همچنین  باید بتوانند به سرعت و بدون محدودیت حرکت کنند. برای رسیدن به این هدف، به دنبال رادیوهای کوچکتر هستند و ازاستفاده از رادیوهای حجیم خودداری میکنند. از آنجایی که ارتباطات در مناطق وسیع مورد نیاز است، معمولاً به یک رادیو قدرتمند که بتواند با یک سیستم تکرارکننده ادغام شود، نیاز است. کیفیت ساخت نیز مهم است و رادیو ضد آب توصیه می شود. اغلب آتش نشانان داوطلب از طریق پیجر هشدار داده می شوند. رادیویی دو طرفه را در نظر بگیرید که عملکرد صفحه‌بندی و پخش پیام را ادغام می‌کند تا نیاز به حمل دو دستگاه را از بین ببرد. ما حداقل رادیوهای 4 وات با قابلیت اتصال به تکرارکننده را توصیه می کنیم. بسیار مهم است که از قبل تحقیق کنید و بدانید که باید چه نوع سیستمی را خریداری کنید. متغیرهای مختلفی مانند UHF/VHF یا نیاز دیجیتال را بررسی کنید.

به لطف ارتباطات مدرن و ترکیبی و برنامه‌های هوشمند، مقامات می‌توانند تصویر کاملی از موقعیت نیروهای خود دریافت کنند. از طریق فید ویدیویی زنده، فرمانده میدان حتی می‌تواند وضعیت فیزیکی یک مصدوم را کنترل کند: مثلاً ضربان قلب و سطح اکسیژن آنها. ارتباطات راه حیاتی در هر شرایطی است و استفاده ازهوش مصنوعی به شما آگاهی موقعیتی بهتری می دهد.

هنگامی که آتش نشانان به یک حادثه می رسند، آنها می خواهند با نجات جان و مال حادثه دیده گان انها را کمک کنند. آن‌ها نمی‌خواهند برای یافتن اطلاعات حیاتی مورد نیاز خود، از میان دسته‌های کاغذ عبور کنند. با این حال، این وضعیتی است که بسیاری از آتش نشانان حتی امروز با آن روبرو هستند. آتش نشانان باید انواع اطلاعات روی کاغذ - دستورالعمل های عملیاتی را با خود بیاورند. نقشه ها و نمودارها؛ دستورالعمل برای پیدا کردن قفسه کلید ساختمان. در مسیر حادثه یا در صحنه حادثه، باید دسته های کاغذ ضخیم را مرور کنند. بسیاری اوقات، آن کاغذها حتی کاغذهای مناسبی هم نیستند. اغلب اوقات، آنها مجبورند از رادیو برای بررسی موارد با مرکز فرماندهی استفاده کنند.

فرماندهی  خدمه آتش نشانی خط مقدم را از طریق یک رایانه در وسیله نقلیه در تماس مستقیم با اتاق فرمان و کنترل قرار می دهد. آنها همچنین به منابع مهمی مانند: برنامه های تاکتیکی اطلاعات ریسک روشهای عملیاتی استاندارد. دسترسی دارند .

و آتش نشان فقط باید روی صفحه نمایش نقشه ضربه بزند که در مرکز حادثه است. کاربران، چه در خودروها و چه در اتاق فرمان و کنترل، بلافاصله اطلاعات مربوط به حادثه را در اختیار آتش نشان قرار دهند .

وقتی جان شهروندان در خطر است، هر ثانیه اهمیت دارد. داشتن اطلاعات مناسب در صحنه حادثه و در مسیر رسیدن به بیمارستان می تواند به حداکثر رساندن ساعت طلایی و نجات جان افراد کمک کند. با تجهیزات مدرن میتوان در اولین دقایق با ارسال  ویدیو از حادثه دیده ،اجازه دسترسی تیم هدایت کننده  به اطلاعات حیاتی را بدهند و در زمان حضور در میدان با یکدیگر همکاری کنند، آنها قادر خواهند بود تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند و از نتایج بهتر بیمار اطمینان حاصل کنند

با طیف گسترده تجهیزات پشتیبانی رادیویی و زیرساختی از کیفیت کمک رسانی اطمینان حاصل کنید .

اطمینان از افزایش بهره وری و کاهش ریسک و ارائه سطح مناسبی از خدمات مدیریت شده مورد نیاز برای دستیابی به عملکرد یک سیستم حیاتی شما را مجبور میکند که یک سیستم یکپارچه از رادیو و کامپیوتر  را انتخاب کنید .زیرا با انتخاب بهینه یک سیستم یکپارچه و کارآمد به آرامش می رسید.

شرکت های مختلفی دارای راه حلهای مناسب برای این خواسته وجود دارند . موتورولا و هایترا و ایکوم و. . . از پیشگامان این صنعت هستند .


شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه و یا بخش دانلود ها و یا کارشناسان شرکت از کمک رایگان ما برخوردارشوید.

تلفن 02177733340


© 2024 All rights reserved to Tehran Basamdamkan Company