• 02177733340
  • 09122758364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
نگهبانی و حراست

پلیس و حراست

رادیوهای دو طرفه پلیس، تجهیزات ضروری برای محافظت از شهروندان و همچنین خود افسران در برابر آسیب هستند. ارتباط بدون کیفیت بین نیروهای مجری قانون، آتش نشانان و خدمه اورژانس می تواند منجر به جراحات یا حتی از دست دادن جان افراد شود، به همین دلیل است که سیستم های رادیویی دو طرفه قابل اعتماد، قدرتمند و ایمن و قابل اتکا بسیار مهم هستند. تاریخچه واکی تاکی دو طرفه پلیس را مطالعه کنید و ببینید که چگونه از ارتباطات رادیویی بیسیم توسط نیروهای مجری قانون و نیروهای اورژانس برای اعزام واحدها، انتقال اطلاعات مهم و درخواست پشتیبان استفاده می شود. همچنین در مورد حیاتی‌ترین ویژگی‌های سیستم‌های رادیویی پلیس و نحوه استفاده از ایستگاه‌های بیس و تکرارکننده‌ها برای دسترسی وسیع‌تر به افراد بحث شده است.

 واحدهای پلیس اولین گروهی بودند که از رادیو دو طرفه سیار استفاده کردند. ارتباطات بی سیم در وسایل نقلیه برای اولین بار در سال 1923 در استرالیا توسعه یافت و توسط اداره پلیس ویکتوریا در اتومبیل های خود استفاده شد (کل صندلی عقب را اشغال می کرد). تجهیزات به مرور زمان فشرده تر و قدرتمندتر شدند. در سال 1933، اداره پلیس بایون، نیوجرسی، اولین واحدی بود که با موفقیت از ارتباطات رادیویی دو طرفه بین یک مکان ثابت و فرستنده‌های گیرنده که در ماشین‌های پلیس نصب شده بودند، استفاده کرد و واکنش سریع‌تری را برای موقعیت‌های اضطراری فراهم کرد. رادیوهای دو طرفه داخل خودرو و دستی برای پلیس همچنان در حال تکامل هستند، با سیستم‌های رادیویی دیجیتال پلیس از ارتباطات باند باریک استفاده می‌کنند که به اورژانس‌ها و حوزه‌های قضایی بیشتری اجازه می‌دهد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و حتی دیتا به رادیوها ارسال کنند. جدیدترین رادیوها دارای ارتباطات صوتی دیجیتال رمزگذاری شده، فناوری بلوتوث یکپارچه وبا نمایشگرهای تمام رنگی هستند.

 امروزه رادیوهای دو طرفه پلیس در هر ماموریتی استفاده می شود. از آنها برای اعزام افسران جهت بررسی فعالیت های مجرمانه استفاده می شود که زمان بازدهی را سریع تر ممکن می کند. پلیس برای دریافت اطلاعات در مورد مظنونان و درخواست پشتیبان از واکی تاکی استفاده می کند. رادیوهای پلیس دو طرفه برای ارتباطات بین سازمانی در ادارات پلیس، سازمان های دولتی و سایر کارکنان اورژانس استفاده می شوند. آنها همچنین به عنوان یک "راه حفاظت از جان "  افسرانی که به تنهایی کار می کنند، استفاده میکنند و در صورت آسیب دیدگی یا سایر موارد اضطراری عمل می کنند. در طول عملیات جستجو و نجات، رادیوهای دو طرفه به گروه‌های مختلف اجازه می‌دهند تا اطلاعات مهم را به اشتراک بگذارند و تلاش‌های خود را سازماندهی کنند.

ویژگی های اساسی که برای رادیوهای پلیس ضروری است شامل قابلیت طیف گسترده ، دوام در محیط های خشن و امکان اتصال بدون زحمت به دیگران در واحد خود، حوزه آنها و سایر سازمان های پشتیبانی است. رادیوهای دیجیتال برای این کار ایده آل هستند، زیرا این فناوری امکان مکالمات خصوصی و همچنین ارسال به گروه های مختلف کاربران را فراهم می کند. همچنین وضوح و امنیت صدا با فناوری دیجیتال افزایش یافته است. احتمال انتقال رهگیری بسیار کاهش می یابد. کانال‌های اضطراری یکپارچه مانند خدمات آب‌وهوا مهم است، بنابراین کارکنان اورژانس - نه فقط پلیس، بلکه تیم‌های جستجو و نجات، آتش‌نشانان و دیگران - می‌توانند در مورد شرایط بحران مطلع شوند.

برای ارتباط بین ایستگاه پلیس در یک حوزه خاص و واحدهای سیار آنها، از ایستگاه پایه و آنتن دکلی استفاده می شود. تکرارکننده هایی که در مکان های استراتژیک قرار می گیرند، سیگنال های رادیویی را دریافت و مجددا ارسال می کنند و برد سیستم رادیویی دو طرفه را تا حد زیادی افزایش می دهند.


اگر مایل به اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت دستگاه های مناسب و یا تجهیزات جانبی آنها هستید به فروشگاه ما سری بزنید و یا جهت تماس با کارشناسان ما با تلفن 02177733340 تماس بگیرید .


فروشگاه لوازم مخابراتی

Search

اینستاگرام تهران بسامد مکان

© 2024 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایستگاه شبکه بیسیم می باشد