• 02177733340
  • 09122758364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

بیسیم واکی تاکی مجاز چیست؟

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که بخواهید با دوست خود که در فاصله دورتری قرار دارد ارتباط برقرار کنید؟

یکی از راه های برقراری این ارتباط استفاده از تلفن همراه است. اما استفاده از تلفن همراه برای شما هزینه هایی را دربردارد . به علاوه ، استفاده از تلفن همراه همیشه و در همه جا امکان پذیر نیست. در این حالت چه کار می توان کرد؟ راه پیشنهادی ما برای شما استفاده از بیسیم های واکی تاکی است.

واکی تاکی walkie-talkie نام یک بیسیم رادیویی قابل حمل است که هم از اندازه مناسبی برخوردار است و هم دارای وزن سبکی می باشد. می توان به کمک واکی تاکی ها به راحتی و بدون هیچ قطعی در پخش صدا با دوستان و یا آشنایان خود که در محدوده بُرد دستگاه قرار دارند، ارتباط گرفته و با آن ها صحبت نمایید.

به هنگام خرید واکی تاکی بایستی همواره دقت داشته باشید که واکی تاکی مجاز تهیه کنید. در کل ما به بیسیم هایی که به صورت غیرمجاز ساخته شده و یا بصورت قاچاق وارد کشور شده باشند بی سیم غیر مجاز می گوییم.استفاده از بیسیم های غیرمجاز مطابق قانون قاچاق استنباط شده و استفاده و خرید و فروش آنها جرم به حساب میآید.
با توجه به استفاده های دولتی از کانال های رادیویی شما نمی توانید از هر نوع واکی تاکی استفاده کنید.

استفاده بدون مجوز از واکی تاکی یا بی سیم باعث تداخل رادیویی با نهادهای حکومتی می شود. پس احتمال دارد موجی که شما استفاده می کنید بر روی شبکه بی سیم نیروی انتظامی تداخل ایجاد کند. بنابراین شما برای استفاده از واکی تاکی باید موج و کانال مشخصی را داشته باشید که در اختیار هیچ نهادی نباشد. این مساله با واکی تاکی مجاز مشخص می شود و شما در حقیقت اجازه استفاده از آن کانال رادیویی آزاد را پیدا می کنید.

واکی تاکی یا همان بیسیم مجاز شامل بیسیم هایی میشود که ابتدا در اختیار "سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی" قرار می گیرد و پس از تایید آن سازمان، مجوز حمل برای این بیسیم صادر شده و بیسیم مجاز شناخته شده و فروش و حمل آن امکان پذیر می شود.


جهت انتخاب نوع واکی تاکی مجاز خود به قسمت فروشگاه مراجعه کنید


© 2024 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایستگاه شبکه بیسیم می باشد