• 02177733340
  • 09122758364
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
بیسیم هایترا

بیسیم هایترا

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بیسیم های دیجیتال شرکت HYtera

HYT  شرکت ارتباطی چینی با بهره گیری از تکنولوژی موتورولا که این هم خود داستانی دارد ( در بخش آخرین اخبار میتوانید مطالعه کنید ) اقدام به سواپ دیجیتال با نام هایترا کرد . و این کپی کاری شرکت را تبدیل به یک غول رادیویی چینی کرد .

فن آوری هایترا بر گرفته از موتوتوربو، موتورولا در گروه DMR با تکنولوژی تیر 1 و 2 و3 میتواند یک راه حل دوم برای شبکه های دیجیتال استفاده شود ،

از استانداردهای موتورولا که هایترا از ان کپی کرده ،میتوان کار در شبکه های آنالوگ را نام برد.

گروه بیسیم های دستی هایترا عمدتا با PD و خودرویی MD و ریپیتر RD شروع میشود .

Hytera  تمام مزایای عملکرد با GPS را  ارائه می دهد. این بدان معنی است که کاربران می توانند با استفاده از GPS بطور دقیق مکان یابی شوند، به این معنی که شما هرگز موقعیت مکانی کاربران را از دست نمی دهید. رادیو های دیجیتال همچنین دارای یک صفحه نمایش رنگی بزرگ 1.8 اینچی است که عملکرد را ساده و کارآمد می کند. بیش از 11 زبان از جمله انگلیسی، لهستانی، آلمانی و فارسی را پشتیبانی می کند. این رادیو دارای امکان با هر دو قابلیت آنالوگ و دیجیتال، برای ادغام با ناوگان رادیویی دو طرفه شما طراحی شده است. این می تواند در حالت آنالوگ، دیجیتال یا ترکیبی به صورت خودکار اسکن کند و از پیام های متنی  پشتیبانی می کند. رادیو را می توان طوری برنامه ریزی کرد که دسترسی سریع به ویژگی های مهم را با بیش از 20 کلید قابل برنامه ریزی ارائه دهد. امتیاز IP67 آن به این معنی است که می تواند تا نیم ساعت غوطه ور شدن در آب را تحمل کند و تصحیح صدا ارتباط موثر در محیط های صنعتی شلوغ را تضمین می کند.

در مقایسه با قیمت هایترا بیسیم مناسب تری نسبت به موتورولا است .کیفیت بیسیم های هایترا قابل قبول و از استاداردهای نظامی پیروی میکند .


جهت خرید و یا اطلاع از قیمت بیسیم های هایترا می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید .



Search

اینستاگرام تهران بسامد مکان

© 2024 کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایستگاه شبکه بیسیم می باشد